Lahti Aqua toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimuksen elokuussa
06.07.2022 09:10

Lahti Aqua toteuttaa vuosittaisen asiakastyytyväisyystutkimuksen elokuussa sähköisenä kyselynä. Kyselyn tavoitteena on kerätä asiakkaiden kokemuksia vesihuoltopalveluiden toimivuudesta, asiakaspalvelun ja viestinnän onnistumisesta sekä asiointikanavien käyttötottumuksista.
Asiakastyytyväisyystutkimukseen lähetetään kyselylinkki joko sähköpostilla tai tekstiviestillä. Tutkimuksen pääkohderyhmänä ovat toiminta-alueen omakotitalo-, rivitalo- ja paritaloasukkaat. Tutkimus toteutetaan yhteistyössä tutkimusyritys Innolinkin kanssa.
Palautetta kerätään myös toiminta-alueen yrityksiltä ja isännöitsijöiltä
Lahti Aqua toteuttaa elokuussa myös asiakastutkimuksen yhteistyökumppaneille. Innolinkin asiantuntijat haastattelevat puhelimitse yhteistyökumppaneita keräten palautetta vesihuoltopalveluiden ja yhteistyön toimivuudesta Lahti Aquan kanssa.
Tutkimuksen tavoitteena on saada tietoa asiakkaiden odotuksista, miten asiakaskokemusta sekä vesihuoltoon liittyviä palveluita tulisi kehittää tulevaisuudessa.