Asiakastutkimuksesta saamamme palautteen mukaan asiakkaamme pitävät asiakaspalvelutilanteessa tärkeimpänä onnistumisen kriteerinä sitä, että asian saa hoidettua yhdellä kertaa. Meille onkin tärkeää vastata asiakkaan hyvän palvelun odotuksiin.
Minun Aquani on Lahti Aquan asiakkaiden oma sähköinen asiointipalvelu, joka on suunniteltu helpottamaan asiakkaan asioimista Lahti Aquan kanssa. Kirjautumalla palveluumme, löydät käyttöpaikkasi tiedot reaaliajassa, aikaan ja paikkaan katsomatta.
Palvelussa voit tarkastella sopimus-, laskutus- ja kulutustietojasi. Voit ilmoittaa vesimittarilukeman sekä tarvittaessa tiedot omistajan tai vuokralaisen vaihdosta. Lisäksi voit jättää asiakaspalveluumme yhteydenottopyynnön.
Olemme panostaneet hyvin suunniteltuihin, käyttäjäystävällisiin ja saavutettaviin verkkopalveluihin, jotta niiden käyttäminen olisi mahdollisimman vaivatonta.
Vuonna 2020 teimme kaikille ylläpitämillemme verkkosivuille saavutettavuusauditoinnin. Auditoinnilla kartoitimme sivustojemme teknistä toteutusta, helppokäyttöisyyttä sekä sisältöjen selkeyttä ja ymmärrettävyyttä. Saavutettavuusselosteet löydät Tietoa Lahti Aquasta -sivulta.